Choď na obsah Choď na menu

Starostlivosť o zákazníka

Cieľová skupina: Profesionáli ktorí pracujú s verejnosťou a pravidelne využívajú angličtinu v komunikácii s klientmi, dodávateľmi, pri telefonickej komunikácii alebo emailovej komunikácii.

Ideálny pre tých, ktorí už trochu anglicky rozumejú a vedia rozprávať po anglicky pri bežnej komunikácii.

 

Obsah a ciele kurzu: Môžete rozvinúť svoju angličtinu v práci s verejnosťou, naučíte sa  odpovedať na otázky a žiadosti, riešiť problémy, ponúknuť pomoc, poskytnúť a porozumieť  radám, pokynom, inštrukciám. Rozprávajte anglicky veľmi rýchlo mimo vašej firmy i v pracovnom prostredí, naučte sa používať jednoduché formuly s vysokou mierou použitia a komunikačnou kapacitou.

Špeciálny dôraz na komunikáciu po telefóne alebo mailovú komunikáciu.  Naučíte sa vyjadrovať pomocou správnych formulácií pre úspešnú komunikáciu pri osobnom kontakte.

 

Venujeme špeciálnu pozornosť práci na výslovnosti a stratégia komunikačných aktivít má za cieľ zlepšiť  rečový prejav a efektivitu používania angličtiny.

VYSKÚŠAJTE ZDARMA

 

Príspevky