Starostlivosť o zákazníka
Cieľová skupina: Profesionáli ktorí pracujú s verejnosťou a pravidelne využívajú angličtinu v komunikácii s klientmi, dodávateľmi, pri telefonickej komunikácii alebo emailovej komunikácii.
Ideálny pre tých, ktorí už trochu anglicky rozumejú a vedia rozprávať po anglicky pri bežnej komunikácii.
Obsah a ciele kurzu: Môžete rozvinúť svoju angličtinu v práci s verejnosťou, naučíte sa odpovedať na otázky a žiadosti, riešiť problémy, ponúknuť pomoc, poskytnúť a porozumieť radám, pokynom, inštrukciám. Rozprávajte anglicky veľmi rýchlo mimo vašej firmy i v pracovnom prostredí, naučte sa používať jednoduché formuly s vysokou mierou použitia a komunikačnou kapacitou.
Špeciálny dôraz na komunikáciu po telefóne alebo mailovú komunikáciu. Naučíte sa vyjadrovať pomocou správnych formulácií pre úspešnú komunikáciu pri osobnom kontakte.
Venujeme špeciálnu pozornosť práci na výslovnosti a stratégia komunikačných aktivít má za cieľ zlepšiť rečový prejav a efektivitu používania angličtiny.
VYSKÚŠAJTE ZDARMA